رویدادها آرشیو خبر ها
حاشیه های بوسـه دراماتیك بوفون در میلان!

حاشیه های بوسـه دراماتیك بوفون در میلان!

دوربین‌های نشانه رفته‌ی پاپاراتزی‌ها به سمت بوفون انگار قرار نیست دستانشان را از زندگی شخصی اسطوره یووه جدا كنند و حاشیه قدم به قدم با روزهای درخشش سوپر جی‌جی همگام شده است.

 

چهارشنبه هفته پیش جانلوئیجی بوفون كه با توجه به قطعی شدن قهرمانی یووه در رقابت‌های سری A و احتمال استراحت دادن به او از سوی ماسیمیلیانُ الگری سرمربی یووه در دیدار مقابل كارپی (احتمالی صرفاً در حدِ پیش‌بینی) او با مرخصی دو روزه به میلان پرواز كرد تا با همسرش ایلاریا دامیكُ و لئوپُلد مَتّیای كوچك دیدار و به اصطلاح به خانواده‌اش رسیدگی كند.

 

كافی بود كه هواپیمای او در فرودگاهِ «مَلپنسا» شهر میلان به زمین ننشسته، عكاسان سمج سرو كله‌شان پیدا شود و بعد از زیرنظر گرفتن كوچكترین واكنش سنگربان شماره یك ایتالیا برای رسانه‌‎های خبری سوژه‌ كلیك‌خور دست و پا كنند.

 

اما اصل ماجرا و حاشیه‌ی جدید وقتی كلید می‌خورد كه بوفون و دامیكُ به همراه فرزندِ كالسكه‌نشینشان! در خیابان‌ها، مراكز خرید و پاركی كوچك در میلان رفتند. Numero Uno هم كه بعد از مدتی متوجه تعقیب و شكار شدنش شده است در كمال خونسردی و بدون كوچكترین اعتراض و یا فرار از صحنه به گشت و گذار در كنار خانواده‌اش ادامه می‌دهد و وقتی بی‌پروایی و از رو نرفتن آنها را می‌بیند در صحنه‌ای جالب برای دقایقی مشغول به بوسیدن همسرش می‌شود تا فلاش‌های دوربین به وضوح ثبت‌كننده جدیدترین صحنه دراماتیك اسطوره دروازه‌بانی سرزمین چكمه‌ای باشند. طبق اظهارات افراد حاضر در این صحنه، خبرنگاران و عكاسان مزاحم كه با این واكنش رو به ‌رو می‌شوند با اندكی خجالت متفرق می‌شوند تا واكنش كاپیتان یووه و تیم ملی ایتالیا كارساز واقع شود.

 

انداختن عكس‌هاي خارج از اخلاق حرفه‌اي‌ از ايلاريا داميكُ در برخي از موقعيت‌ها، شطرنجي كردن صورت پسر جي‌جي در عكس‌ها، همراهي بوفون با شهروندان در گرفتن عكس‌هاي سلفي و بازديد بوفون از يك نمايشگاه مهمِ عكس در ميلان از نكات جالب‌توجه ديگري بوده كه در عكس‌هاي ثبت شده به چشم ‌مي‌خورند. 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: